DPP Putrajaya doakan kesembuhan buat DYM Tengku Puan Pahang dan 5 anakanda

Seperti biasa setiap pagi saya meluangkan masa melayari internet membaca berita dan isu-isu semasa. Jujur saya terkejut apabila membaca satu berita bertajuk “Tengku Puan Pahang dan 5 anakanda hidap H1N1″. Terus saya memberitahu kawan disebelah meja kerja dan kami sama-sama serentak menyatakan rasa dukacita mendengar khabar ini.



Lantas saya terdetik untuk mengirim artikel ini untuk dikongsi bersama teman-teman alam maya yang lain. Saya juga ingin rakamkan bait doa yang boleh sama-sama kita amalkan. Doa ini seorang teman telah kongsikan ilmunya ketika negara kita sedang diserang wabak H1N1 ini. Doanya:


Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani,

Selawat dan Salam buat junjungan Nabi SAW, keluarganya dan para sahabat,


Semoga DYM Tengku Puan Pahang dan anakanda-anakanda DYM Tengku Puan cepat sembuh.

Ikhlas dari kami:

YD PAS Putrajaya,

Dewan Pemuda PAS Putrajaya.

0 comments: