3 cerita menarik hari ini di Utusan Online (Menjelang 12 malam)

DVD ‘aksi seks pemimpin politik’ disebar di Batu Pahat
MUAR 30 Dis. – Cakera padat digital (DVD) yang didakwa mengandungi ade gan hubungan seks antara seorang pemim pin politik nasional berasal dari Johor dengan seorang wanita berusia 20-an kini tersebar di Muar dan Tangkak sejak semalam.

Sila ke Blog antikhairy.blogspot.com kerana di sana mungkin ada cerita yang sebangsa

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Isu UMNO Perlis tidak seharusnya dibincang secara terbuka, kata Najib
KOTA KINABALU 30 Dis — Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, isu berhubung kepimpinan UMNO Perlis tidak seharusnya dibincangkan secara terbuka kerana ia boleh membawa kepada implikasi yang serius.

sila klik Tranungkite.net untuk anda dapatkan ulasan dari blog Barisan Alternatif

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Negara boleh bankrap -- Jika ikut janji pembangkang turunkan harga minyak – Najib
TUARAN 30 Dis. – Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, negara ini akan bankrap sekiranya kerajaan menurunkan harga minyak yang kini melambung naik di pasaran dunia.

yang ini kita semua boleh buat penilaian sendiri berdasarkan perkembangan politik dan ucapan-ucapan politik beliau. Mungkin TPM kita ini akan dinobatkan sebagai Newsmaker Of The Year for 2007. Anugerah yang sedang dinilai kepada politikus2 tempatan oleh Malaysiakini.com.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Pada pandangan aku, masing-masing semua nak buat cerita tergempar untuk tahun ini sebelum berlabuhnya tirai tahun 2007 menjelang detik kiraan 12 malam ini.

0 comments: