Sampaikan Salam Perantau


hanya di http://pmi-upm.blogspot.com/ dan http://groups.yahoo.com/group/pmi-upm/

Assalamu'alaikum wrt wbr...

Bahawasanya telah terputus satu musyawarah bahawakan akan diadakan satu Program Hari Raya Anak Kelantan Di Perantauan bersama Kerajaan Negeri Kelantan pada waktu gelap malam pekat bermula lepas solat isyak pada hari raya kedua bertempat akan ia di Bawah Plaza, Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri Kelantan.

Bersempena dengan program ini, dirancangkan diwujudkan akan satu slot yang akan membolehkan ANOK KELANTAN DI PERANTAUAN yang gagal utk pulang berayo..(sedihnya la eh..)..utk menyampaikan Salam Perantau (rakaman video) kepada pimpinan kerajaan negeri terutamanya, keluarga dan kekawan.

Jadi, kepada mereka2 yg berminat, boleh buat rakaman video memuatkan diri anda sebagai pelakon utama (gamaknya)..ramai2lah yea..kumpul2 kawan2 tu..sorang2 ni karang nangis pulok...video jgn la lelama sgt... jgn lebih 5 minit la deh...format video dalam format file *.mpg lah yea..

bila dah siap video..boleh la hantar kat saya kat emel rebelseventh@gmail.com atau annajmwalqamar@ yahoo.com

disamping itu juga..ada sesi LIVE Voice Chat (Yahoo Messenger) bersama pimpinan kawasan anda atau memana exco yg anda mahu bercakap ke...(yg ni akan melalui proses saringan)... kena bgtau jika berminat...

harap maklum...
selamat beraya bila hari raya nnt..

wassalam.

0 comments: